Totalul afişărilor de pagină

marți, 20 noiembrie 2012

Totul despre Harti pentru iGO


Creeaza-ti propriul magazin online, incearca gratis 15 zile

In continuare am sa prezint informatii despre hartile folosite de aplicatia iGO



Producatori de harti prntru iGO sunt: 
  • NavteQ (NQ),
  • TopMap (TM), 
  • Teleatlas (TA), 
  • Producatori locali Epsilon (Cipru), Monolit (Slovenia), Emapa (Polonia), Basarsoft (Turcia), CarteBlanche (Ucraina), Contrast (Serbia, Muntenegru), Navigo (Bosnia Hertegovina), MMCN (Bulgaria), Regio (Estonia, Lituania, Latvia), CEDA (Slovacia)
La alegerea hartilor in general se tine cont de marimea hartilor si de data la care au fost scoase (dimensiunea mai mare si data recenta).
Pentru Europa de Vest hartile cele mai folosite sunt cele de la NavteQ sau Teleatlas.
Pentru estul Europei se vor folosi hartile TopMap sau cele de la producatorii locali.


Pentru cei care nu sunt familializati cu modul de descarcare a fisierelor, am pus un filmulet pe aceasta tema ma jos.


Hartile NavteQ de mai jos sunt pentru toata Europa, pachetul contine harti inclusiv pentru tarile din Europa deEst. Hartile pentru Europa deEst din acest pachet nu sunt asa de precise precum cele de la producatori locali. Recomandarea mea este sa folositi un mixt de harti, format, pentru tarile din Vest de harti NavteQ, iar pentru tarile din Est de harti de la producatori locali sau de la TOPMAP.


NOUTATI:

 Au aparut hartile NavteQ 2013 Q3 (Toata Euroa)  

Le puteti descarca prin torrent de AICI

Au aparut hartile NavteQ 2013 Q4 HERE (Toata Euroa)

Le puteti descarca prin torrent de AICI

 Au aparut harti noi de la TOPMAP pentru Ungaria, Romania si Slovenia 2013.07_8.3 TM_EEU
 
Le puteti descarca de AICI
Parola este: android


 A aparut noua harta de la Basarsoft pentru Turcia (Turkey R3 2013.07)

O puteti descarca de AICI
Parola este: android

 Europa de Est, pachet ce contine si ultimele harti TOPMAP 2013.09, pentru Romania, Ungaria si Ucraina.

In pachet sunt urmatoarele harti: Albania, Bosnia_Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech_Republic, Estonia, Former_Yugoslav_Republic, Greece, Hungary, Latvia, Lithuania, Montenegro, Poland, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Turkey, Ukraine.
Pe langa harti, in pachet mai gasiti si fisiere pentru poi si building.
Pachetul este compus din 6 arhive:
Arhiva 1
Arhiva 2
Arhiva 3
Arhiva 4
Arhiva 5
Arhiva 6

Parola arhivelor este: android

Sper ca informatiile au fost destul de clare, si v-au fost de ajutor. 

Pentru discutii pe aceasta tema va astept pe noul forum:

29 de comentarii:

  1. nu merge linku de download pentru harti

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate linkurile functioneaza. Care nu iti merge?

      Ștergere
  2. Salut.Pot sa pun in aplicatia iGO hartile pentru Romania de la TOPMAP amestecate cu hartile pentru Romania de la NAVTEQ sau trebuie sa existente doar de la un singur producator. Daca nu, care sunt mai detaliate si in consecinta care din punctul dumneavoastra de vedere sunt mai bune.Totodata sa-mi confirmati daca aplicatia merge un mix de harti pentru diferite tari de la producatori diferiti sau trebuie sa mai existe in folderul maps si fisierul Basemap. Multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doua harti pentru aceiasi tara nu este indicat, deci doar un singur producator.
      Ambele au plusuri si minusuri, dar eu incli in favoarea celor de la topmap.
      Poti folosi un mixt de harti, dar asa cum ai spus, este necesara harta basemap.

      Ștergere
  3. Salut! Hărţile noi TopMap din 07.2013 nu pot fi accesate. Când ajung la ele îmi afişează "Error: The file you are attempting to download does not exist or has been removed because it violates our terms of use. Click here to go to the homepage". Nu pot fi repostate?

    RăspundeţiȘtergere
  4. La Multi Ani !!!
    ...si nici nici nu a inceput bine anul ca si apar problemele: nu reusesc sa gasesc o locatie (localitate, oras) pt. ca imi da eroare de conectare (imi apare la cautare locala, cautare in curs si apoi ca nu se poate conecta la server)... sau nu stiu eu sa caut. Hartile descarcate de aici sunt OK.MS

    RăspundeţiȘtergere
  5. Cautarea locala se face cu ajutorul internetului, deci, este necesara o conexiune la internet pentru acest tip de cautare.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Salut Paul,

    Este o diferenta asa de mare intre TopMap si Navteq? Spre exemplu un drum pana in Germania via Cehia/Slovacia l-ai face cu Navteq sau TopMap... evident plecand din Romania :)

    Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa mine, varianta cea mai buna ar fi:
      Romania si Ungaria - Topmap
      Restul - Navteq
      Cu precizarea ca este obligatoriu sa ai si harta Basemap atunci cand folosesti acest mixt.

      Ștergere
  7. Am văzut că pe diferite site-uri au apărut torente ale NavteQ 2013 Q3 din decembrie, anul trecut.Poţi să ne spui ceva despre asta?
    Pentru România, spre exemplu, conţin următoarele fişiere:
    Romania_NQ_2013.Q3_120921.poi
    Romania_83_NQ_2013.Q3_121103.fbl
    Romania_83_NQ_2013.Q3_121103_(DA).fda
    Romania_83_NQ_2013.Q3_121103_(AP).fpa
    Romania_83_NQ_2013.Q3_121103_(SP).fsp
    Romania_83_NQ_2013.Q3_121103_(TI).ftr

    RăspundeţiȘtergere
  8. linkurile sunt pe unele siteuri care nu pot sa le descarci cu usurinta sau nu merg. eu unu stiu ca pe fisierulmeu.ro este mult mai usor. incercati sa puneti macar undeva de unde se pot descarca cu usurinta. multumesc

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau ca ai probleme cu descarcatul, sper sa te ajute filmuletul postat mai sus in pagina, in care se arata modul de descarcare.

      Ștergere
  9. am pus hartile de la top map si au mers perfect, dupa care am sters si am pus hartile de la navteq si nu merg cele de la navtq, vreo idee?

    RăspundeţiȘtergere
  10. am rezolvat, am pus si navtq in folder pt top maps.

    RăspundeţiȘtergere
  11. Bună pt. toți, problema ce o am cu igo este cînd îl închid își revine la forma de la început trebuie să îl cofigurez de fiecare dată când îl deschid, ar putea să mă ajute cineva, mersi.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parerea mea este ca acel kit are o problema. Ori nu salveaza datele in folderul save, ori nu le citeste dupa salvare. Lucrurile stau cam asa:
      - dupa configurare igo salveaza datele in folderul save---> vezi daca face acest lucru
      - daca datele sunt salvate inseamna ca nu le citeste
      In ambele cazuri problema este greu de rezolvat, asa ca recomandarea mea este sa cauti un alt kit.

      Ștergere
  12. Îți mulțumesc pentru răspunsul pront ce l-am primit, unele probleme le-am rezolvat, cum ar fi limbă și voce am lăsat numai în românia le-am sters pe celelalte și așa sa rezolvat o problema însă a rămas cea cu adresele ce le pun in favorit am pus mai multe adrese în favorit și le văd, îmi apar cît timp lucrez cu el după ce îl închid și îl deschid din nou dispare și ce e în favorit eu cred că ar fi o setare din iGO(specific că rulez igo primo cu asafhot ) și e un samsung Galaxy S4 poate are cineva vreo idee unde ar trebui să umblu în sys.tx , dată zip, standing zip. Un salut pt. toți

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce reprezinta asafhot? Pentri S4 ai doua kituri de igo primo v. 2.0 verificate, aici:
      http://gps4android.blogspot.ro/2012/12/kit-uri-personalizate.html

      Ștergere
  13. Salut Paul Galbinasu,

    In primul rand toate multumirile pt. eforturile pe care le faci / le-ai facut pana acum prin acest site, printre beneficiarii caruia ma numar si eu.

    O intrebare, ultimele harti sunt cele din link-urile oferite de tine mai sus, nu? Adica, din septembrie 2013 nu au mai editat harti noi? Cele din 2014 presupun ca apar in toamna.

    Multumesc mult si inca o data, eterne aprecieri.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultimele harti de la Navteq sunt, NavteQ 2013 Q4, si le gasesti aici: http://hotzon.tk/publ/harti_igo/1-1-0-6
      Acestea au aparut la inceputul anului 2014.

      Ștergere
  14. SALUT!
    Ce se intampla cu linkurile ca nu prea merg....?
    S-au blocat la stadiul: "Your download is being processed"
    Mersi!

    RăspundeţiȘtergere

Bine ai venit